Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Despre re-branding …

Scris de Adrian Monoranu pe 17 decembrie, 2006 Lasă un comentariu

Iarasi vorbim despre lucruri trendy. Re-brandingul e foarte la moda in ultimii ani. Se investesc sume considerabile in astfel de proiecte. Ce este insa re-brandingul si cum este el inteles? Cei mai multi recent „re-branduiti” sau „re-brandati”, cum vreti sa le spuneti, nu au facut altceva decat sa-si schimbe identitatea brandului. Ori, oameni buni, asta nu e re-branding. Cel putin din cate stiu eu, brandingul inseamna si crearea unui produs sau serviciu cu calitati intrinseci. Nu numai o imagine. OK, de acord, imaginea si numele produsului fac mult dar totusi sa nu confundam brand-ul cu marca. Asa ca va intreb, in toate aceste proiecte de re-branding, cati dintre beneficiari si-au schimbat ceva si in calitatile intrinseci ale produsului sau serviciului?
Hai sa luam cateva cazuri destul de cunoscute si sa privim putin la ce era inainte si ce e acum :

Sa zicem ASA DA si ASA NU!

ASA DA
Connex -> Vodafone – produse noi, servicii noi, calitate superioara, imagine noua
Kandia – produse noi, imagine buna, succes masurabil in cota de piata
TVK Lumea -> KISS TV – muzica mai buna, imagine mai puternica, nume mai bun
Antibiotice Iasi -> A+ – imagine noua, nume nou, ambalaje noi, gama largita de produse

ASA NU
KFC – schimbare sigla, imagine, aceleasi produse
ORANGE – (in prima faza) nume nou, identitate nou, aceleasi abonamente, aceleasi servicii groaznice
BANCPOST – doar schimbare identitate, aceleasi produse

Exemple sunt multe si poate nu sunt eu in masura sa critic, dar hai sa nu ne mai batem cu pumnul in piept sustinand sus si tare ca facem re-branding. De cele mai multe ori de fapt ne schimbam doar imaginea. Pentru asta, atentie ca exista un proverb din batrani. Cel cu lupul si cu parul …

Pe curand amici!

More from my site

  • BucurestiBucuresti
  • O raza de speranta pentru didactica din sistemul universitar.O raza de speranta pentru didactica din sistemul universitar.
  • Capitalism, individualism, market segregationCapitalism, individualism, market segregation
  • Probably the best beer in the world!Probably the best beer in the world!
  • Altex si doamna de fier … Madam Multemedia!Altex si doamna de fier … Madam Multemedia!
  • Lucruri pe care nu mai apuc sa le fac …Lucruri pe care nu mai apuc sa le fac …
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu